דברים שצריך לדעת לפני בחירת ספריות בשילוב עץ

מהן ספריות בשילוב עץ? מדובר על ספריות מתכת שהמדפים והדלתות, במדפים סגורים, עשויים ועשויות מעץ. כיצד מומלץ לתכנן עיצוב של ספריות מסוג כזה? והיכן יש לבצע את הרכישה להבטחת רהיט איכותי שלא תצטערו על הסדרתו? בואו ללמוד הכל על ספריות בשילוב עץ שלא תרצו להיפרד מהן.

בחירת סגנון המתכת

המתכת צריכה להיות אלחלד על מנת שתוכלו להשתמש בספרייה לאורך זמן מבלי לחוש שהיא מתבלה אלא להיפך, שהיא משתבחת עם השנים ומתפקדת כרהיט חדש גם לאחר שנות שימוש רבות. המתכת יכולה להיות שחורה או לבנה, בהתאם לשאיפות העיצוב שלכם.

בחירת סגנון המידוף

סגנון המידוף יבוסס על עץ. הוא יכול להיות בהיר כאשר מדובר על ספריות מתכת לבנות וכהה כאשר מדובר על ספריות מתכת שחורות. בדרך זו אתם יוצרים ספריות בשילוב עץ המתאים לעיצוב המתכת שבחרתם, שכן עץ כהה מבוקע הוא הפתרון המשלים לגוון שחור ועץ בהיר מולבן לגוון לבן. את העצים הללו ניתן לשלב לא רק במדפים עצמם אלא גם בדלתות, במידה וקבעתם ש- 2-3 תאים מהספרייה יהיו סגורים.

בחירת סגנון הפריסה

פריסת ספריות בשילוב עץ יכולה להיות לרוחב או לגובה, או  שילוב של שניהם. ההמלצה שלנו היא לפרוס ספריות בשילוב עץ לכל הרוחב או לכל אורך הגובה, על מנת לשדר עוצמה. ספריות גובה מומלץ לחבר לקירות עם הברגה, כך שקווי האורך המתכתיים ייפרסו לכך אורך הקיר, בשונה מספריות בעיצוב כפרי של פעם, שנעצרו כמה סנטימטרים לפני התקרה.

קוביקס רהיטים – ספריות בשילוב עץ בעיצובים מודרניים

בחברת קוביקס רהיטים משווקים ספריות בשילוב עץ עם תשתיות אורך ממתכת. ספריות אלו עשויות ממתכת מעולה שלא מחלידה ונשמרת נוצצת, מבריקה וכמו חדשה גם לאחר תקופת שימוש ממושכת. המדפים של הספרייה עשויים עץ, שנקבע על פי רמת בהירותה של המתכת. מתכת שחורה תשולב עם עץ כהה ומתכת לבנה עם עץ בהיר. באתר חברת Cubix ניתן לבחור ספריות בשילוב עץ באופן מושלם באמצעות הדמיה חכמה המאפשרת לכם לבחור את הדגם מבלי לצאת מהבית, תוך כדי התייעצויות עם מומחי המכירות והעיצוב של החברה דרך הטלפון המייל.

קוביקס

קוביקס

רהיטים מעוצבים באווירה מודרנית. יצור ושיווק רהיטים לבית ולמשרד עם ותק של כ-10 שנים בתחום, בשיתוף מעצבים ואדריכלים מובילים בארץ.
בקוביקס אנו מתמחים ביצירת רהיטים בהתאמה אישית וליווי אישי של לקוחות ומעצבים בתהליך העיצוב והיצירה.

מוצרים שעשויים לעניין אותך

Call Now Button
×