כל מה שרציתם לדעת על רכישת ריהוט באינטרנט

מעוניינים לדעת כיצד ליישם רכישת ריהוט באינטרנט? להלן כל מה שתצטרכו לדעת בנושא! לידיעה, רכישת ריהוט באינטרנט מתבררת, עם חלוף השנים, כאלטרנטיבה הטובה ביותר עבור הצרכן. הוא יכול לשהות במקום בו הרהיט עומד להיות ממוקם ולבצע את הבדיקות שלו, בדיקות שלא ניתן ליישם אם הוא נמצא בחנות הפרונטלית. מדוע? משום שדווקא כאשר הוא נמצא בבית או במשרד שלו, הוא יכול להשוות בין הקירות, החלונות והרהיטים הקיימים לבין הרהיטים של חנות הרהיטים מבעד לאתר אינטרנט ולבדוק אם ישנה התאמה בגוונים ובצורות.

גבשו את אופיים הדקורטיבי של הרהיטים שלכם

גיבוש עיצוב הרהיטים הבסיסי ביותר מבוסס על צבע וצורה. במידה והחדר אינו מכיל רהיטים, השתמשו בחלונות ובמשקופי הדלתות, כמו גם בשטיחים, בפרקטים ובעבודות הגבס, אם ישנם/ן – כרפרנס. במידה ויש ריהוט בחדר, השתמשו בגוון שלו כגוון הרהיטים החדשים כדי לשמור על הנוסחה הקיימת. במידה ומדובר בריהוט דו גוני (למשל משטח ופרזול לידו) מומלץ לבחור במראה זהה גם עבור הרהיטים החדשים שלכם.

אתרו את הרהיטים בהדמיית מחשב אינטרנטית

איתור הרהיטים בהדמיית מחשב אינטרנטית נעשה ביעילות ובקלות כאשר גיבשתם מתווה עיצובי כפי שלמדנו לעשות בפרק הקודם. רכישת ריהוט באינטרנט, בשלב זה, צפויה להיות קלה במיוחד. כל שעליכם לעשות הוא להיכנס לאתר ההדמיה ולבחור רהיטים שנראים כמו העיצובים שתכננתם עבור כל נקודה בבית או במשרד.

ודאו שהרהיטים מתאימים למידות של המיקומים הייעודיים בחדרים

חשוב לוודא כי הרהיטים שבחרתם מתאימים למידות הנדרשות בחדרים. רהיטים גדולים מדי לא יוכלו להשתלב בחדרים ויהיה צורך לחפש עבורם אלטרנטיבות. מומלץ למדוד עם סרט מדידה את רוחב המרחב, ואם החדר אינו ניחן בתקרה בגובה סטנדרטי 2.5 מ', אלא בתקרה נמוכה, יש למדוד גם אותה במקרה של רכישת רהיט ארוך.

בדקו שהפרספקטיבה של הרהיטים עם החדר משכנעת

במידה והחדר כבר מכיל רהיטים, ומדובר בריהוט משלים, אין לשנות דבר בגוון הרהיטים, אבל בחדר חדש, ללא רהיטים, יש מקום לבחירת גוון מעט יותר בהיר מהצבע שבחרתם אם החדר גדול ומעט יותר כהה אם הוא קטן. עובי הרהיטים בכל חדר, חדש או עם ריהוט משלים, צריך להיות עבה כשהוא גדול ודק כשהוא קטן.

קוביקס

קוביקס

רהיטים מעוצבים באווירה מודרנית. יצור ושיווק רהיטים לבית ולמשרד עם ותק של כ-10 שנים בתחום, בשיתוף מעצבים ואדריכלים מובילים בארץ.
בקוביקס אנו מתמחים ביצירת רהיטים בהתאמה אישית וליווי אישי של לקוחות ומעצבים בתהליך העיצוב והיצירה.

Call Now Button
×